By twoje włosy znów rozwiał watr….

Podkreślają urodę i są wyrazem naszej osobowości. Niekiedy odzwierciedlają stan i kondycje naszego organizmu. Włosy są ważnym elementem i wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Warto skupić się i pomyśleć o kondycji naszych włosów.  Po pierwsze należy dobrać odpowiedni szampon. Jestem zwolenniczką szamponów na bazie naturalnych składników z jak najmniejszą ilością chemicznych dodatków. Gdy włosy są zniszczone należy pomyśle o odżywcze lub olejku by włosy nabrały blasku. Dobrym rozwiązaniem są maski, które stosuje się rzadziej niż odżywki, ale w większym stopniu wpływają na kondycje naszych włosów. Najbardziej istotnym elementem jest odpowiednia dieta. Powinna być zbilansowana. To znaczy, że powinna by urozmaicona. Ponieważ wiele składników odżywczych decyduje o tym w jakim stanie są włosy. Warto pic siemię lniane. Przekonałam się o tym osobiście. Regularne picie siemienia lnianego przyczynia się do tego ze włosy mniej wypadają i szybciej rosną.
Od dłuższego czasu zmagałam się z ich wypadaniem. Kiedyś były bujne, piękne i długie. Teraz są rzadkie, krótkie i w złej kondycji. Jednak postanowiłam się zmobilizować i rozpoczęłam kurację która pozwoli odzyskać formę moich włosów a przy tym lepsze samopoczucie. Poniżej przedstawiam zdjęcia, które są dla mnie inspiracją i motywacją do tego by mieć piękną i bujną fryzurę.
6024097155_f111540eb2_o

2
WP_20150528_001

9973788075_d8008c0e58_o15417418053_33c082a8ef_o

1

Skomentuj

