Wznieś serce nad zło

Z żalu co przygniata cię, z czarnej nocy pełnej łez,
Nawet z beznadziei złej podniesiesz się.
Choćbyś już kamieniem był,
Choćbyś zwątpił albo pił,
Choćbyś całkiem był na dnie podniesiesz się.

2016-05-01-02

Zapomniałam już o tym blogu. Aż wydarzyło się coś, co jakoś mnie do niego przyciągnęło. A co najciekawsze, to samo wydarzenie zainicjowało powstanie tej strony… operacja Dokładnie tydzień temu miałam kolejną operację i musiałam się zmierzyć z czymś bardzo trudnym. Nawet nie wiem jak to nazwać. Choroba to pojęcie zbyt ogólne. To że przez ostatnie kilka lat męczyły mnie traumatyczne przeżycia i to że kilka razy otarłam się o śmierć nakłoniły mnie trochę do refleksji. Ale nie chcę tu pisać o smutnych rzeczach, wręcz przeciwnie. Chciałabym słowami i swoją postawą nakłonić ludzi do uśmiechu i odczuwania szczęścia w życiu. Każdy z czymś się zmierza, czegoś się boi, czegoś mu brakuje. Brak tych rzeczy tym bardziej nam doskwiera im bardziej się na nim skupiamy. A świat jest naprawdę piękny. Teraz, kiedy marzę o prostych osiągalnych dla innych rzeczach, inni mają o wiele więcej, a nie doceniają tego. Chciałabym by ludzie zaczęli doceniać to że są zdrowi. Naprawdę nie ma nic bardziej cennego. Można dokonać wielkich rzeczy, można mieć pieniądze, można podróżować, gdy się tego bardzo chce. A gdy nie ma zdrowia – czasem nic nie można. Pozostaje tylko wiara że będzie tylko lepiej. Dlatego proszę, zdrowi ludzie, cieszcie się życiem!

2016-05-01-02.47

Wznieś serce nad zło,
Znajdź drogę przez mrok,
Wzleć ptakiem nad mgły,
W obłokach mieszka świt.
Wznieś serce nad zło!

2016-05-01-02.472

Skomentuj

