normalności!

Bardzo często przekonuję się do tego że, posiadanie pasji znacznie ułatwia życie i nadaje mu sens. Robienie tego co przynosi nam radość doskonale wpływa na nasze życie, a nawet zdrowie. Czasem jednak wiele osób nie wie co ze sobą robić, a życie sprowadza się do najprostszych codziennych czynności. Nie krytykuję tego, jeśli komuś jest z tym dobrze. Ale niektórym zwyczajne, proste życie nie wystarcza i popadamy w depresje, nadużywamy narkotyków. Moja rada na „posiadanie braku sensu życia” jest próbowanie wielu czynności i szukanie tego co przynosi nam radość oraz rozmowa z drugim człowiekiem. Czasem błaha rozmowa o pogodzie potrafi przysporzyć wiele radości i pozytywnej energii. Siedzenie w domu, odizolowanie się od otoczenia nie jest dobre. Warto wybrać się od czasu do czasu na miastu lub spacer po wsi. Teraz bardzo doceniam proste, zwyczajne życie… w sytuacji gdy nawet tego nie mogę. Jestem po operacji, mam rany, które bolą i często muszę leżeć. Jestem jeszcze słaba i obolała i mam tak wiele marzeń! Chcę podróżować, zwiedzić piękne miejsca w Polsce, uczyć się, spacerować…  I po prostu zwyczajnie żyć! Sprzątać, gotować, zrobić sobie makijaż. Ah!

13

1412

Skomentuj

