Miejsce takie kochane

Każdy ma swoje miejsce na ziemi… takie, do którego chce wracać, które jest ostoją. Dom, podwórko, miejsce które bije ciepłem. Dla jednych będzie to mieszkanie w mieście, dla innych dom rodzinny, dom rodziców lub dziadków. Pomimo tego iż nie mieszkam w pięknym, nowoczesnym domu to jest to miejsce które kocham i do którego z utęsknieniem wracam zawsze. W ciągu roku akademickiego mieszkam w Krakowie, w mieszkaniu i bardzo się z tego cieszę. Uwielbiam ruch, miasta tętniące życiem, kina, kluby… Różnorodna architektura. Ale… przychodzi taki czas,  że pragnę do domu. Do domu, w którym mama ugotuje mi ulubiony obiad, w którym czuję że jestem kochana. Zawsze rodzice i pies wyczekują mnie z utęsknieniem. Teraz bardzo dużo czasu przebywam w domu. Moja rekonwalescencja po operacji przebiega właśnie tutaj. Jestem pod wspaniałą opieką moich ukochanych rodziców. Teraz mam ochotę gdzieś wyjechać na wakacje, w jakąś podróż, pozwiedzać świat. Bardzo tego pragnę. Ale uwielbiam też odpoczywam na podwórku. Chodzić na spacery z psem, doglądać roślinek w ogródku…

 

Asti

Nie ma to jak w domu, 

Tak bardzo kocham to miejsce.

Nie oddam tego nikomu,

Tutaj jest moje serce.

kwiat1

Kiedyś znajdę dla nas dom
Z wielkim oknem na świat
Znowu zaczniesz ufać mi
Nie pozwolę Ci się bać
Kiedyś wszystkie czarne dni
Obrócimy w dobry żart
Znowu będziesz ufał mi
Teraz śpij…  

                                                    Piosenka księżycowa Varius Manx

kwiat2

Dom mój ostatnio  
Ledwo stał na nogach 
Stół nawet przechylał się  
Kiedy jadłem obiad 

Podłoga grzbiet prężyła
Klepki aż trzeszczały
Jakoś tak nie mogłem
Złapać równowagi

Przechylił się mrocznie
Mój dom na chwilę
I mieszkałem kątem
Na równi pochyłej

Dobrze że wróciłaś
Kwiaty w wazonie
Znów oswojone
Cicho piją wodę

                                               Pod kątem ostrym SDM

piekne kwiatuszkii fioletowe

Wracam do domu, od tylu lat
Wciaż po kryjomu, przed wschodem dnia
Wiem ze czekałeś, aż powiem tak
Wracam do domu, ostatni raz

Wszystko co mam, co dał mi świat
Nosze w sobie by kiedyś Ci dać
Choć mówią że, nie mamy szans
Ciągle wierzę że jeszcze jest czas
I chcę, razem z Tobą zakończyc ten dzień
Ten jeden dzień

                                                                         Wracam do domu Justyna Steczkowska

 2016-05-01 10.28.05 (1).jpg

Skomentuj

